Happy Birthday in heaven!🖤
Mia vamissn di!
† 05.07.2020
Happy Birthday in heaven!🖤
Mia vamissn di!
Hallo Alex,
Iatz is schu a boisl hea.
Ollm wenn i an himmel schau woas i das du do obn irgendwo bisch und auf ins schaugsch. A wenn du nimma do bisch, du weagsch imma an plotz in meim herzen hobn! Danke für de wunderschiane Zeit. Dei netts lochn wea i nia vergessen!
du fahlsch!❤️
heil alex,
es isch etz schu long hea.
du fahlsch ma so a mein lebn! i hoff dia geahts do obn guat. Wenn da himmel nit so weit weck war, wagsch heit do. A wenn i di nit sich woasi dass du bei ins bisch.
i vamiss di!❤️
Lieber Alexander,
Nachts wenn alles still wird und die Gedanken lauter werden dann wünsche
ich mir manchmal die Himmelsleiter hochzuklettern um dir noch einmal einen
kleinen Moment ganz nah zu sein …. Nur einen kleinen Augenblick !
DIE ZEIT heilt nicht alle Wunden ,sie lehrt uns, mit dem Unbegreiflichen zu leben.
Was bleibt sind die schönen Erinnerungen !
Für immer in unser aller Herzen
Erika mit Familie
Lieber Alex!!! Heit wohr für ins oaner der schwarstn Wege, Johre long hosch du in begleitet mir hättn owal mortz a hetz und viel zu redn!! Olls kloans zoachn hom mir die heit mit an Liachtl mitgenommen und an Herzn mitgetrogn❤️ mir vermissn di so sehr🕯️🖤
Lieber Alexander ,
schon so viele Monate ohne Dich …wie sehr wir DICH vermissen !
Wir wissen, du wärst heute hier , wenn der HIMMEL nicht so weit weg wäre ….und immer
leuchtet gerade irgendwo am Himmel ein REGENBOGEN für DICH….und wenn wir Dich auch
nicht sehen werden wir DICH spüren das du bei uns bist , weil DU immer in LIEBE verbunden in
unseren HERZEN bist …bis wir uns WIEDERSEHEN !
In Gedanken bei DIR
Alexander , Stefan & Erika und Fredi